Zgrabne ciało przy minimum wysiłku.

0
33

Wiosna to okres, gdzie przyroda budzi się do życia, a wraz z otaczajacym nas środowiskiem, my budzimy się z zimowego letargu i zabieramy się za porządki i za siebie. Wielkimi krokami zbliża sie lato, czas odpoczynku i czas, w którym odsłaniamy znaczną część ciała. Co zrobić, aby na plaży zachwycić zgrabną figurą i płaskim brzuchem? Ciekawym rozwiązaniem może być trening interwałowy czyli wykonywanie na przemian ćwiczeń o większej i mniejszej intensywności.Miejscem, gdzie można ćwiczyć, może być zarówno siłownia, jak i równie dobrze dom czy plener. W zależności od rodzaju ćwiczeń, nie trzeba zaopatrywać się w specjalistyczny sprzęt. Zajmuje on niewielką ilość czasu, bo od 5 do 25 minut. Jedną grupę mięśni możemy trenować raz na dziesięć dni.Dlaczego tak rzadko? Ponieważ w okresie odpoczynku mięśnie regenerują się i następuje ich wzrost. Po kilku tygodniach regularnych ćwiczeń mozemy dostrzec pierwsze efekty. Znaczna poprawa wydolność, sprawności, spalanie tłuszcz, który z czasem przekształca się w mięśnie. W zależności od tego, czego oczekujemy od treningu, dobieramy odpowiedni zestaw. Inny, jeśli zależy nam tylko na wyrzeźbieniu sylwetki, inny, jeśli chcemy zrzucić zbędne kilogramy. Interwały możemy zastosować podczas biegu, jazdy na rowerze, pływania lub poprostu ćwicząc w odpowiedni sposób według wzoru. To świetne rozwiązanie dla osób, które nie lubią monotonii, nie zawsze mogą wyjść pobiegać, a chcą coś w swoim życiu zrobić dla siebie. Ważne, aby pamietać o odpowiednio dobranej diecie, gdzie nie powinno zabraknąć przede wszystkim białka.

http://www.totalextreme.pl/

ZOSTAW ODPOWIEDŹ

Please enter your comment!
Please enter your name here